לכל תמונה יש מסגרת

היום, בעולם הדיגיטלי, כבר כמעט ושכחנו לגמרי מפיתוח תמונות. כמעט לכל אחד היום יש מצלמה והיא דיגיטלית. מעבר לכך בשנת 2012 מספר מכשירי הסמארטפון בישראל עלה על 3 מיליון (ע"פ STS). מה שאומר שכיום המספר עלה וכל אחד יכול, בכל רגע לצלם תמונה והיא תישאר אצלו. מה שכן חלק מאוד מצומצם של אנשים לוקחים את הסמארטפון שלהם לפיתוח תמונות. מה שבעצם קורה זה שכמות האנשים שתולה תמונות ממוסגרות פחתה וחבל. בעבר אם היינו מגיעים לבית של חבר, למשל, היינו רואים המון תמונות ממוסגרות תלויות על הקיר כ"חלון" לעבר, כמזכרת. היום רובנו תולים רק תמונות רגילות.

תמונות ממוסגרות יכולות להוסיף טעם לחדר בהן הן תלויות. אפשר אפילו להתייחס למסגרת עצמה כפריט ריהוט. רק כשלעצמה, המסגרת היא פריט ריהוט ריק, לכן כשאנו ממסגרים תמונה יוצא פריט ריהוט מיוחד במינו שיכול להזכיר לנו אירוע משמח או להזכיר קרוב משפחה שאיננו איתנו עוד.

כשבוחרים מסגרת לתמונה חשוב מאד להסתכל קודם כל על הצבע והעיצוב. עיצוב לא תואם או "לא קשור" לחדר בו רוצים לתלות את התמונה יכול להשפיע לרעה על מראה כל החדר. לכן חשוב לפנות לאנשי מקצוע שיוכלו לעזור לבחור את המסגרת הנכון. למשל, מסגור תמונות בקרית שמונה יכול להיות מאוד שימושי לאלו שמחפשים מסגרת מתאימה.

מסגור תמונות קרית שמונה